tekst

[quote id="AlineV"][quote id="AlineV"]misschien bouwt aline aan iets

megalomaan in europa

kan goud zijn voor de kleinkinderen

en overgrootvader ligt onder een pyramide !

5 op 5 vragen

wie kan dat betalen ?

ik huur alvast een architecht !

van het nieuwe rijk 2050-2205
[/quote]

de hooimijt zal je per boot
van jacques brel

die zijn ze nu speciaal voor jouw aan het restoreren

awel ze gaan u naast jacques brel begraven

sponsor nu nog 5 jaar zijn liedjes op de hooimijt en voila

tis binnen

alinev in de analen van de jacques brel geschiendenis

magic[/quote]

ik moet comedie doen

en die zot met zijn goud had gelijk

precies zoals mogambo

en niet zoals die zeveraar van de colruyt

:)

en zei er zo 1

alinev ge moet goud kopen

dat gaat stijgen

en ik ja , ik ook goud kopen en dat steeg idd

het is beetje zoals

een playboy tonen aan een man en zeggen kijk je piemel zal stijgen

zo simpel is goud infeite

maarja

je kan moeilijk op een naaktstrand zo

gaan reclame maken kijk goud stijgt en je piemel ook

tjah

:)
:):)
:))
:)

rofl
tis winter in belgie alinev

ik weet niet waar je zit maa rhier is het winter

ligt niemand aan het strand

er lopen er toch
====================

kunt toch eens iemand tegenhouden en zeggen meneer

ge moet goud kopen