advanced hooimijt logic for when the system collapses

[quote id="AlineV"]niemand kan dan 1930 1940-45 nog vertellen !!!!!!!! niemand

die dag, loopt alles fout !!!! en wie zal het dan oplossen

[b]die dat 1 jaar was in 1949 ?!
wat gaat die ons uitleggen ?
DIE IS TE JONG !
[/b][/quote]

kijk ik ga het eens uitleggen voor 'vlaandern algemeen'

100 jaar in 3 a 10 zinnen samengevat

a) vroeger (lees 1900 en ervoor zie de gouden muntjes zelfs , nu goud hadden onze overgrootouder NIET ! behalve een trouwring die "gemeengoed werd"

cfr goudprijs toen 15 a 35 dollar zeker "fixed"

b) hier stond NIKS er waren GEEN WEGEN laat staan autostrades <--- moet je maar eens opzoeken HOE SNEL DAT GEBOUWD IS !

c) WIJ = ik mijn ouders mijn grootouders en mijn overgrootouders

hadden geen olie kenden dubai niet pas rond 1980 kregen wij de eerste kaarten uit egypte en die "oosterse landen" tenerife is 1990 gemeengoed iedereen

d) ik had 2 aandachtige leerlingen

d1 en d2

d1 vroeg meester, jamaar we waren met minder en je had zoveeeeeeeeeel land hoe kan dat, dan had je eten OVER ?!

d2 nog slimmer dan d1 die die vraag stelde antwoorde (kan iemand de medeleering antwoorden ipv de leerkracht die het antwoord heeft ----- de alinev school (zet er organisation voor ;-)

leerkracht d2 vertel maar

d2 het zit zo d1 er was idd meer landbouwgrond maaaaaar alles ging via paard (cfr wiki het boeren paard)

die dieren nemen ook een groot stuk in
van de biologische footprint( zoals ze het nu noemen)

dus je had eten voro de varkens
voor de koe
voor de paarden
voor de kippen
finja

het systeem WERKT

het systeem heet NATUUR

ik snap niet wat wij met olie en werken en geld en papier zitten prutsen

voor een DOOS MELK OF EEN BAK EIEREN OF EEN BROOD OF EEN PAKJE GEHAKT

tenzij !!!!!! je coca cola ofzo wil he

en daar wringt het plaatje

multi nationals !
=================