my vision of the future


AlineV
zo 07 nov 2010 03:05 RE: nieuwe uitbraak? Reply met quote | Reageer | Nieuw bericht | Print

[Ga naar origineel bericht]
    AlineV schreef:


    bon fysiek bijgekocht

    2 koningen belgie

    leopold 2

    zoek die eens op in wiki

    dan zie je wie je goud opgehaald heeft
    en dat ze per ton de mensenhandjes verstuurden (per post)

    ps uw postzegel in belgie slaat op van 59 naar 61 cent

    trust me ooit kost een brief verzenden meer dan wij ooit betaalden 1 oz zilver


dus als uw bank begint over hoog of laag of duur of goedkoop wie is die paljas - een bediende in een systeem - hooguit een bankdirecteur die gaat klagen over "transportkosten" zucht !!!

koop maar leopolds de premie is laag bij munters zie ik !

meeste bloed eraan, waarschijnlijk zelfs ooit uit een maag gesneden !

huh ja mensen slikten ze in (probeer het eens)

je zal ze niet ! uitpoepen

zie onder andere robben die in zee sterven omdat alles in maag blijft

ook dieren in dierentuinen

dus enkel de maag openkeren he mensen in burgeroorlog ge moet niet gans diene darminhoud omkeren :)

zucht

de jeugd van tegenwoordig

speelt goud op papier (dat kent geen jota van het product)

raar dat we geen gouden munten met furher hebben
zo'n machtsgeil persoon

die kreeg papier van den amerikaan

tis vorige week terugbetaald i! hier leer je geschiedenis
AlineV
zo 07 nov 2010 03:07 RE: aan 6e wou ik rijk worden aan 36 ben ik rijk het gaat nu over OVERDRACHT KENNIS EN RIJKDOM naar kinderen nu 0 jaar Reply met quote | Reageer | Nieuw bericht | Print

[Ga naar origineel bericht]
    vpkps schreef:
    Beste Aline, ik heb genoeg hersencellen in mijn kop om niet te geilen op jouw! Maar toch ben je een prachtige *****!!!!Mvg.


:) terug tussen alle geneuk toch mooie wijsheden voor de nieuwkomers getiept

ben fier op mijzelf :)

ik raad alle mensen aan goud en zilver te kopen !

verklaar me gek ;)
AlineV
zo 07 nov 2010 03:12 RE: aan 6e wou ik rijk worden aan 36 ben ik rijk het gaat nu over OVERDRACHT KENNIS EN RIJKDOM naar kinderen nu 0 jaar Reply met quote | Reageer | Nieuw bericht | Print

[Ga naar origineel bericht]
    vpkps schreef:
    Beste Aline, ik heb genoeg hersencellen in mijn kop om niet te geilen op jouw! Maar toch ben je een prachtige *****!!!!Mvg.


tjah vraag aan quickie of hij geen postje "minister goudhandel" kan invoeren

en leren de studenten dat de zwitserse frank nog 20% ipv 40% goudgedekt is

binge drink ze maar kapot de "toekomst"

godverdorie !

wat een werelddeel dat europa

:-(

eur-opa
haar opa
ja toen hadden we eten en drinken en warmte
= eigen voorzieningen iedereen boer

en iedereen was best tevreden
(maarja terugkeren gaat niet)

tis jammer voor 'de mensheid' maar we zijn herleid tot "robot"
al is het maar uit evolutionair standpunt = voortplantingsmachine
of t
AlineV
zo 07 nov 2010 03:15 RE: aan 6e wou ik rijk worden aan 36 ben ik rijk het gaat nu over OVERDRACHT KENNIS EN RIJKDOM naar kinderen nu 0 jaar Reply met quote | Reageer | Nieuw bericht | Print

[Ga naar origineel bericht]
    vpkps schreef:
    Beste Aline, ik heb genoeg hersencellen in mijn kop om niet te geilen op jouw! Maar toch ben je een prachtige *****!!!!Mvg.


tjah ik snap meer dan alle dokters samen over bijvoorbeeld
"de werking van de hersenen" daarover is tot op heden het minst gekend !!!
hoe verklaar je dat ;)

ik ben van mening dat hersenen leven en zich aanpassen aan de omgeving (zie ook opvoeding : een competitieve omgeving met kansen)

een piano en een voetbal ipv enkel een voetbal heeft het kind 2 kansen
er gaat zeer veel muzikaal talent verloren (simpelweg omdat niet iedereen een piano heeft !)

en het oogt niet zoals een ipod of ipad op de tv
mocht er elke dag pianos in de reclame zijn met kids
elk kind wil ene piano

zo werkt het (brainwashing ! JA JIJ MET JE TV lol)
AlineV
zo 07 nov 2010 03:17 RE: aan 6e wou ik rijk worden aan 36 ben ik rijk het gaat nu over OVERDRACHT KENNIS EN RIJKDOM naar kinderen nu 0 jaar Reply met quote | Reageer | Nieuw bericht | Print

[Ga naar origineel bericht]
    vpkps schreef:
    Beste Aline, ik heb genoeg hersencellen in mijn kop om niet te geilen op jouw! Maar toch ben je een prachtige *****!!!!Mvg.


denk dus oooit een boek te schrijven

in de trend van

HOW CHILDREN LEARN

;)

en wereldberoemd opvoeder worden

the golden educator :p en op de 1e flap
gaan zeer veel namen staan

van gans deze blog hier enzo
en van overal wel wat
zelfs dank aan de dingens de ferdinand lips

the betrayal of the swiss !
============================
machtig geschreven hoofdstuk

kreeg minder aandacht dan de harry he de ferdinand lips
jammer (media-aandacht)

voor ferdinand lips :) wiki hem maar !